Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 19 december 2016 interview

9.2

Ik ben zeer te spreken over de manier waarop ze met mijn vrouw omgaan. Ze gaan liefdevol met haar om en ze nemen de tijd voor haar tijdens de verzorging. Als ik een vraag heb nemen ze er de tijd voor mij en proberen daar dan direct een antwoord te geven of komen er later op terug. Mijn vrouw heeft een eigen kamer en een eigen badkamer. Ik hoop dat als ik later van zo een instelling gebruik moet maken, dat ik ook zo iets krijg. Voor mijzelf vind ik het een ramp, maar voor mijn vrouw is het ideaal. Het ging thuis niet meer. Het is voor mij en mijn kinderen een rustig gevoel dat ze hier verblijft.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.