Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 22 december 2016 interview

9.8

Ik vind alles prima bij deze instelling. Mijn zus woont daar en krijgt er prima verzorging, ze krijgt alles op tijd en ook persoonlijke ondersteuning bij alles. Ze wordt goed behandeld door het personeel. Ik ben daar tevreden over. Het personeel is heel vriendelijk en dat vind ik ook heel fijn. Ik ben daar regelmatig, omdat ik ook niet ver woon. Het gaat goed met mijn zus daar. Ik word door het personeel vooral goed geïnformeerd over haar, ook via de e-mail. Als er echt iets is, dan zouden ze ook kunnen bellen. Dat vind ik goed. Ik ben over het personeel heel tevreden en vind het prima dat mijn zus daar verblijft.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.