Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 6 januari 2017 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat het contact met het personeel heel goed is. Ook de behandeling die mijn familielid krijgt is prima. Het personeel is namelijk heel betrokken en lief naar mijn familielid toe. Dat vind ik op deze hoge leeftijd heel belangrijk. Er wordt heel veel voor mijn familielid gedaan. Zo neemt mijn familielid deel onder andere een aan breiclub, spelletjes en bewegingsactiviteiten. Als zij dit wilt kan zij ook onder begeleiding op een duofiets naar buiten. Over de accommodatie ben ik niet zo tevreden. Want het is een hele kleine kamer met een kleine douche en toilet. Straks na de verbouwing komt er een grotere badkamer, maar dit zal ten koste gaan van de kamer van mijn familielid, waardoor haar leefruimte kleiner zal gaan worden. Nu kan mijn familielid nog haar meubeltjes vanuit haar eigen vroegere huis in haar kamer kwijt, maar straks is dit bijna niet meer mogelijk. Ik heb gevraagd of dit niet anders kon, maar dit blijkt helaas niet mogelijk te zijn.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.