Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 21 december 2016 interview

7.7

Ik vind de informatievoorziening wat karig. Ik krijg alleen dingen door als er iets is met mijn vader. Verder krijg ik heel weinig informatie. Toen mijn vader hier kwam wonen had ik graag wat meer begeleiding willen hebben over hoe het allemaal reilt en zeilt binnen de instelling. Ik heb wel een vast aanspreekpunt, maar zij is slecht bereikbaar. Ik vind de accommodatie gedateerd, maar wel gezellig. Verder vind ik de huiskamer klein. Als het goed is komt er volgend jaar een renovatie. Afspraken worden merendeels via email gemaakt. Deze maak ik vaak ook zelf, en die worden nagekomen. Als een huisarts langs is geweest krijg ik daar ook verslag van. Dat vind ik allemaal prettig. Ik vind de omgang met de medewerkers goed. Ze werken hard en zijn heel lief.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.