Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 21 december 2016 interview

7.5

Ik vind de medewerkers lief. Wanneer er iets aan de hand is, dan bellen de medewerkers mij keurig en netjes op. Dit geldt ook voor veranderingen in de medewerkers. Zoals wanneer er een nieuwe arts aangesteld wordt. Ik vind het goed dat ik als familielid op de hoogte wordt gehouden over alles. Verder is de accommodatie met de huiskamers aan de kleine kant. In de huiskamer is soms er geen ruimte voor een stoel erbij. Dat vind ik jammer. De medewerkers proberen wel hun best hierin te doen, dat ik als bezoeker gezellig bij mijn zus kan zitten. De accommodatie is ook al een vrij oud gebouw.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.