Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 22 december 2016 interview

7.7

Ik vind die zorg geweldig. Mijn schoonmoeder is ook niet de gemakkelijkste. Mijn schoonmoeder laat heerlijk haar ontlasting lopen. Ze doen hun best om haar weer op te frissen en te helpen. Ze staan heel snel voor mijn schoonmoeder klaar. Ze hebben ontzettend veel geduld voor mijn schoonmoeder. Ze hebben een cliëntenportaal op internet. Ik kan de informatie hierop lezen. Als ik vragen heb, dan wordt er goed naar mij geluisterd. Ze bellen mij hierover op. Maar de accommodatie is niet meer zo netjes. De douche is veel te klein. In de muren zitten scheuren. Het is een oud gebouw. Er moet nodig gebouwd worden.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.