Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 20 december 2016 interview

7.5

Ik vind het buitengewoon goed hoe de verzorgers met mijn vrouw omgaan. Het gevoel van de verzorgers voor mijn vrouw is buitengewoon goed. De communicatie naar mij toe vind ik wel wat moeilijk. Ik hoor te weinig over hoe het met mijn vrouw gaat en de informatie over activiteiten krijg ik niet altijd goed door. De verzorgers hebben heel veel begrip voor onze situatie. Dat merk ik aan de één op één communicatie. Ik merk wel dat ze niet altijd de tijd voor mij hebben. Ze hebben het erg druk en de diensten wisselen vaak. De verplegende zorgafdeling van het gebouw wordt gesloopt. Mijn vrouw gaat dan tijdelijk verhuizen.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.