Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 20 december 2016 interview

7.5

Ik vind het buitengewoon goed hoe de verzorgers met mijn vrouw omgaan. Het gevoel van de verzorgers voor mijn vrouw is buitengewoon goed. De communicatie naar mij toe vind ik wel wat moeilijk. Ik hoor te weinig over hoe het met mijn vrouw gaat en de informatie over activiteiten krijg ik niet altijd goed door. De verzorgers hebben heel veel begrip voor onze situatie. Dat merk ik aan de één op één communicatie. Ik merk wel dat ze niet altijd de tijd voor mij hebben. Ze hebben het erg druk en de diensten wisselen vaak. De verplegende zorgafdeling van het gebouw wordt gesloopt. Mijn vrouw gaat dan tijdelijk verhuizen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.