Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 21 december 2016 interview

7.7

Mijn moeder kan niet elke dag meer gedoucht worden en dat vind ik jammer. Door bezuinigingen en personeelstekort kan dat niet meer. Ik merk dan op dat haar haren niet gewassen zijn. Ook merk ik vlekken op in haar kleding. De medewerkers kunnen hier niets aan doen, want ze doen hierin hun best. Er is niet altijd tijd voor aandacht maar de manier waarop ze dat doen, vind ik persoonlijk en hartverwarmend. Als er iets is dan bellen ze meteen of ze sturen een mailtje. De algemene informatie over de instelling zelf, daar hoor ik niets van. Dat vind ik slecht. De huiskamer is heel klein voor de bewoners. Er zit een verbouwing in de planning. Ik zou graag meer handen aan het bed willen, in plaats van in de administratie en dergelijken.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.