Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst - Reeuwijk op 22 december 2016 interview

6.0

Voor mijn moeder is dit een ideale plek. Mijn moeder vind het eten namelijk lekker en alles ziet er ook netjes uit. Ook heeft mijn moeder de vrijheid om naar buiten te gaan, wanneer ik als familielid langskom. Dit vind ik perfect. Wel vind ik zelf dat de medewerkers soms meteen reageren op hulpverzoeken en soms niet. Ik heb namelijk wel eens gezien, dat mijn moeder niet altijd tijdig van de wc wordt gehaald. Dit vind ik jammer. De informatie vind ik het wel eens te weinig. Wanneer ik iets vraag merk ik wel eens dat de medewerkers geen tijd voor mij hebben. Ik snap dit aan de ene kant wel omdat er personeelstekort is. Maar aan de andere kant wil ik ook gehoord worden.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Reehorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.