Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Waterpoort - Krimpen aan de Lek op 19 juli 2017 interview

7.3

De afspraken gaan mijns inziens prima. In vergelijking met andere verzorgingstehuizen is het hier goed. Het is hier kleinschaliger dat wordt hier als heel prettig ervaren. Mijn moeder heeft hier weer gevoel dat zij weer als een mens wordt behandeld. Er wordt hier goed met de mensen omgegaan. Mijn moeder heeft haar klachten, maar de liefdevolle benadering draagt bij dat het hier goed voelt. Het personeel doet enorm hun best. Er wordt bovendien de tijd genomen voor een persoonlijke belangen en iedereen wordt in zijn / haar waarde gelaten. Er wordt goed naar mijn moeder geluisterd. De accommodatie is matig. Het is bijvoorbeeld jammer dat de ramen in de kamers niet lager zijn om vanuit de kamer naar buiten te kijken. De toegankelijkheid naar de afdeling toe is helaas onvoldoende. Verder is de kamer prima. Ik zou het hier zeker aanbevelen. Dit heb ik reeds gedaan. Ik had tot slot iets meer van de mantelzorgavond verwacht welke recentelijk werd georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Waterpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.