Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Waterpoort - Krimpen aan de Lek op 19 juli 2017 interview

7.2

De afspraken komt het personeel regelmatig na. Als het personeel iets afzegt, dan gebeurt dit bijtijds. De kwaliteit van de verpleging vind ik goed. De omgang met het personeel is voldoende. Op de vraag: ´de kwaliteit van leven´, kan ik niet direct antwoord geven. Ik vind het nogal wat om daarop een goed antwoord te geven. Over het algemeen wordt er goed naar mij geluisterd. Als ik een vraag heb dan wordt er goed gehoor aan gegeven. Het is hier goed. Tot slot is de kamer voldoende. Ik heb hier wat ik nodig heb. Ik heb zeker niet de indruk dat ik hier slecht wordt behandeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Waterpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.