Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Waterpoort - Krimpen aan de Lek op 19 juli 2017 interview

7.8

De afspraken verlopen goed. Er is twee keer per jaar overleg over de disciplines betreffende mijn schoonmoeder. Met een multidisciplinair praten wij dan over de zorg van mijn schoonmoeder. De verpleging is prima. Het personeel doet goed haar best. Als er wat is worden wij gebeld en dan wordt er netjes aandacht aan gegeven. De accommodatie is goed. Wat alleen jammer is, is dat er maar weinig activiteiten zijn. Bovendien is het wat ontoegankelijk voor bijvoorbeeld verre familieleden die langs willen komen voor bezoek. In zou het hier aanbevelen, met name qua verzorging. Alleen het activiteitenaanbod is hier helaas gering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Waterpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.