Zorgpartners Midden-Holland, De Waterpoort

De Markt 182 2931 EC Krimpen aan de Lek
Deze locatie is onderdeel van Zorgpartners Midden-Holland

Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Waterpoort - Krimpen aan de Lek op 6 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers gaan prima met me om, echt perfect! Als ik iets vraag dan krijg ik goed en duidelijk antwoord en er wordt goed geluisterd. Afspraken maken gaat ook goed. De accommodatie ben ik heel tevreden mee. Mijn kamer is mooi en groot genoeg. We helpen hier allemaal met koken, dat vind ik persoonlijk erg leuk. De behandeling is prima, ik word goed verzorgd. Ze kijken goed naar je om hier. Ik word goed geïnformeerd, als ik iets moet weten dan krijg ik het te horen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Waterpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.