Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, De Waterpoort - Krimpen aan de Lek op 19 juli 2017 interview

7.0

Ik kan moeilijk zeggen dat het personeel haar afspraken nakomt. Ik vind het een moeilijke vraag. Ik word wel redelijk op tijd geholpen met aankleden. Ook komt het eten op tijd. De kwaliteit van de verpleging is redelijk en afhankelijk van de persoon die mij verpleegt. Ik ga prima met het personeel om. Ik heb hier geen bijzonder slechte ervaringen mee gelukkig. Het is niet heel groot hier, maar ik doe mijn eigen ding. Het personeel staat gelukkig wel open wanneer ik iets nodig heb. Er wordt wel geluisterd heb ik het idee, maar ben er niet helemaal overtuigd van. Ik vind het ook jammer dat ik geen informatie heb gekregen van dit interview bijvoorbeeld. Ik had mij dan van te voren beter kunnen voorbereiden. Ik vind mijn kamer tot slot niet tegenvallen. Ik vind het prettig dat het hier kleinschalig is. Met een paar stoeltjes erbij in mijn kamer is het weer gezellig. Ik vind het fijn dat de rest van het gebouw ook kleinschalig aanvoelt. Het is op die manier ook makkelijker de weg te vinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, De Waterpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.