Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, Gouwestein - Gouda op 11 januari 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat er specifiek gekeken wordt naar mijn kennis die daar bewoner is. Er wordt namelijk gekeken naar haar wensen en wat zij nog kan. Ook vind ik dat mijn kennis er altijd verzorgd uitziet. Verder zijn de medewerkers zorgzaam, maar ik vind ook dat de medewerkers geïnteresseerd zijn in mij als mantelzorger. Wanneer ik op bezoek kom, dan komen de medewerkers ook altijd even binnen om mij te begroeten. Hierdoor voel ik mij welkom. Daarnaast wordt er dan netjes besproken hoe het met mijn kennis ervoor staat. Verder krijg ik informatie per e-mail verzonden welke veranderingen plaatsvinden binnen de accommodatie. Dit is dan ook altijd duidelijk. Verder wanneer ik zelf tegen iets aanloop, dan ik dit altijd aangeven bij de medewerkers. Hierin wordt dan ook goed geluisterd en krijg ik een terugkoppeling. Verder is het gebouw nieuw en er zijn verschillende kamers per afdeling. Ik vind de kamer van mij kennis enorm ruim maar ook schoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, Gouwestein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.