Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, Irishof - Gouda op 7 mei 2019

8.8

Niemand wil graag noodgedwongen zijn eigen huis verlaten. Echter, voor sommige mensen is er geen andere uitweg. En een van die mensen is mijn moeder. Hoewel zij geestelijk nog erg goed is laten beide ogen haar in de steek. Door de ziekte MD ofwel maculadegeneratie is zij 1,5 jaar geleden van Rotterdam verhuisd naar de Irishof in Gouda. Gespecialiseerd in zorg & dienstverlening aan blinde en slechtziende mensen.Eerlijk gezegd hadden wij nog nooit van dit verzorgingshuis gehoord. De verzorgende instantie in Rotterdam, Agathos heeft dit huis voor haar uitgekozen. Nu, zo'n anderhalf jaar later wordt het toch tijd om eens een beoordeling te geven. Zij is daar bijzonder goed opgevangen. Heeft een kamer/slaapkamer en een ruime eigen badkamer en keuken. Indien zij het nog kon zien zou ze uitkijken op een prachtig aangelegde tuin waarin de bewoners als het weer het toelaat heerlijk buiten kunnen zitten. Direct voor het huis is een ruime gratis parkeergelegenheid. Naast het zorgzame personeel zijn er ook een aantal vrijwilligers die regelmatig met de bewoners gaan winkelen of andere bezigheden binnen of buiten de woonruimte bedrijven. De Irishof organiseert ook jaarlijks een aantal gezellige activiteiten waaraan men vrijwillig kan deelnemen. Ook een belangrijk punt is de warme maaltijd. Over het algemeen de de kwaliteit prima. Dit in tegenstelling tot veel andere verzorgingshuizen als je de reviews mag geloven. Het enige waar mijn moeder niet aan kan wennen is dat de warme maaltijd als lunch wordt uitgeserveerd. Dit geldt echter voor alle verzorgingshuizen voor zover mij bekend. Bij deze wil ik ook het personeel bedanken voor organiseren van een geweldige verjaardag voor mijn moeder. Zij werd op 102 jaar op 6 mei 2019. Van een bezoek van de burgemeester tot verzorgen van de koffie/thee met gebak in een speciaal voor haar versierde kamer, alles werd door de Irishof geregeld. Samenvattend, als het dan toch moet kies voor de Irishof. In een woord geweldig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgpartners Midden-Holland, Irishof - Gouda

geplaatst op 7 mei 2019

Dank u wel voor dit prachtige compliment.

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, Irishof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.