Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, Irishof - Gouda op 1 juni 2016

9.3

Zeer goede zorginstelling. Er wordt heel veel zorg aan de cliënten besteed. Heel veel variatie in activiteiten, voor elk wat wils en er is echt veel keus. Bij de zorginstelling is een prachtig aangelegde tuin met prachtige tuinsets, bloemen en planten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is zeer gevarieerd en erg uitgebreid. Ook is het gebouw fris en schoon. De mensen voelen zich hier prettig,beschermd, veilig en vrolijk. Een keihard enthousiast werkend team zorgt voor dit pracht resultaat.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgpartners Midden-Holland, Irishof - Gouda

Ontzettend bedankt voor uw prachtige en waardevolle waardering. Doet ons uiteraard heel goed! We blijven scherp hoor. Onze bewoners zijn een dagelijkse inspiratiebron voor ons en we gunnen ze een hele fijne en veilige oude dag! Hartelijke groet van Marjon Vonck

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, Irishof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.