Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, Prinsenhof - Gouda op 9 januari 2017 interview

8.5

Ik vind het over het algemeen een instelling, die conform de richtlijnen werkt. Ze werken daarnaar en komen die ook na. Ze gaan goed met ons om. Als de patiënt om extra benadering vraagt, dan kan het wel beter, vind ik. De persoonlijke begeleiding wat betreft de dagbesteding bij de instelling kan beter, want het verloopt soms chaotisch. Mijn vrouw wordt soms onrustig, want allerlei groepen komen ineens door elkaar naar binnen, bijvoorbeeld een groep schoolkinderen en andere gasten voor een verjaardag. Men neemt wel allerlei verbeterende maatregelen daarbij zoals groepjes die bij elkaar passen, die affiniteit met elkaar met hebben. De activiteiten zoals muziek en zanggroepen worden in een aparte ruimte gedaan. Het wordt voor een deel gedaan door vrijwilligers en de professionele begeleiding vanuit de instelling. Dat laatste kan beter, vind ik. De organisatie behandelt mij correct. Als ik vragen heb over de situatie van mijn vrouw, dan heb ik persoonlijk of telefonisch contact. Dan zoek ik contact met de leiding en word ik correct te woord gestaan. Bij de gesprekken is altijd een luisterend oor. Ik vind het goed dat er extra persoonlijke zorg word besteed aan mijn vrouw, als ik dat ook aangeef.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.