Zorgpartners Midden-Holland, Prinsenhof

Anna van Meertenstraat 10 2804 TL Gouda
Deze locatie is onderdeel van Zorgpartners Midden-Holland

Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, Prinsenhof - Gouda op 11 september 2017 Interview

Mijn man komt hier vijf dagen in de week voor dagbesteding. Hij doet daar aan diverse activiteiten mee, zoals bijvoorbeeld jeu-de-boulen en zingen. Dat vind ik prima. Er is ook regelmatig een zogenaamde tovertafel aanwezig. De medewerkers vind ik heel vriendelijk. Het gebouw is redelijk nieuw en modern. Er zit ook een mooie tuin bij. Ik vind het kortom een vriendelijke omgeving voor mijn man. De communicatie vind ik goed. Dit gaat meestal via de mail en als ik een vraag stel, dan krijg ik vrij snel een antwoord.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.