Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg

Savelberghof 200 2805 RX Gouda
Deze locatie is onderdeel van Zorgpartners Midden-Holland

Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda op 6 juni 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De verzorgers en de gastvrouwen luisteren goed naar miij, maar als ik hogerop wil dan geeft dat problemen. Als ik het hoofd van de afdeling wil spreken, gaat dit lastig. De arts of fysiotherapeut van het huis, krijg ik al helemaal niet te spreken. Ze hebben wooncirkels die werken op armbandjes die de mensen om hebben. Zo kunnen mensen niet zoekraken, want bepaalde deuren kunnen alleen open als dit verantwoord is voor de mensen. Deze armbandjes zorgen er voor dat het niet benauwend is. Mijn moeder kan op die manier zelf naar de tuin of beneden koffie drinken. Ze hebben ook genoeg aan activiteiten te doen voor de mensen. Mijn moeder heeft een mooie kamer. Het is heel fijn dat de deuren niet op slot gaan van de kamers. Ik ga er zelf ook met plezier naar toe om mijn moeder te bezoeken. Ze springen van de verpleging soms ook even bij om er voor haar te zijn. Het voelt als een heel relaxed huis. Het is vlakbij de stad en daardoor kan ik mijn moeder soms ook meenemen naar de stad.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda

Bedankt voor uw waardering. Fijn dat de directe medewerkers goed luisteren en dat u de inzet van de domotica waardeert. Wilt u het afdelingshoofd spreken dan kunt u het beste een bericht achterlaten via de receptie, dan zal er zeker snel een contactmoment volgen. Wilt u arts of fysiotherapeut spreken daar kan de medewerker van de afdeling een bericht hierover doorzetten. Omdat we dit vaker horen zullen we naar een betere manier zoeken om in contact te komen, want hoe meer “schijven” ertussen zitten hoe foutgevoeliger het wordt.
MVG Irene Feenstra, directeur

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.