Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda op 14 juli 2017 interview

7.7

Er is een cliëntportaal met alle afspraken en rapportages. Ik kan daarop zien dat gemaakte afspraken vastgelegd worden. Ik heb geen onvolkomenheden kunnen constateren. Ik ben meer dan tevreden over de verpleging van mijn vrouw. Ze kan meestal niet onder woorden brengen wat ze bedoelt. Ze wordt echter goed verzorgd en gaat op tijd naar het toilet. Naast de verzorgers zijn er gastvrouwen. De bewoners krijgen op tijd koffie, thee en fris. De contacten tussen verzorgenden en gastvrouwen en mijn vrouw zijn goed. Mijn vrouw krijgt in mijn ogen voldoende aandacht. De accommodatie voldoet aan de eisen. Haar kamer is vrij ruim. Er worden vaak activiteiten georganiseerd, zoals gymnastiek en zang. Dit aanbod vind ik ruim voldoende en heel breed. Er wordt goed naar mij geluisterd. Zo krijg ik altijd antwoord op mijn vragen. De medewerkers praten met mij op voet van gelijkheid. Dat vind ik positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.