Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg

Savelberghof 200 2805 RX Gouda
Deze locatie is onderdeel van Zorgpartners Midden-Holland

Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda op 25 juli 2017 Interview

Ik ben heel tevreden over de zorg die mijn moeder krijgt. Ik had geen betere plek voor haar kunnen bedenken. Ik vind alleen dat ze hier aan alle kanten aan het bezuinigen zijn. Ze zijn bijvoorbeeld aan het snijden in het personeelsbestand en dan hebben ze weer uitzendkrachten nodig. Daardoor zijn ze uiteindelijk duurder uit, denk ik. Ik vind dat de ziel uit het werk is. Ik vind dat dit veel onrust geeft. Dit alles vind ik gewoon jammer. Ik vind dat de omgang van de medewerkers te wensen over laat doordat er wisselende medewerkers zijn en die zijn niet goed op de hoogte. Ik ben tevreden over de zorg, maar ik zie de medewerkers het er moeilijk mee hebben. Ik vind dat het de medewerkers wordt ontnomen om de zorg te geven, die ze willen geven. Dit is vooral iets wat mij de afgelopen jaren is opgevallen. Ik vind dat de zorg veel efficiënter kan. De medewerkers kennen mijn moeder en ze houden van mijn moeder en dat vind ik super. Dat is een basis om de zorg vol te houden en te zorgen voor wat voor mijn moeder prettig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.