Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg

Savelberghof 200 2805 RX Gouda
Deze locatie is onderdeel van Zorgpartners Midden-Holland

Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda op 21 juli 2017 Interview

Mijn man heeft alzheimer. Er wordt in het huis veel naar oplossingen gezocht om mijn man zich beter te laten voelen. Dat vind ik prima. Ik vind dat de verzorgenden heel lief en zorgzaam voor mijn man zijn. Dat voel ik en zie ik ook. Ze proberen mijn man gerust te stellen als hij onrustig is en gaan dan ook met hem wandelen. Er zijn heel veel activiteiten in het huis. Mijn man vindt het leuk om naar de muziek te gaan. De verzorgenden zetten soms een cd voor mijn man op zodat hij rustig wordt. Mijn man geniet daar echt van. Er zijn negen etages en maar twee liften. Eén lift wordt vaak ook gebruikt voor transportvervoer. Soms moet je wel 20 minuten wachten voor er een lift vrij is. Ze zijn nu wel oplossingen aan het zoeken om het te verbeteren. Bijvoorbeeld een stortkoker voor de was. Ik vind het fijn dat ze meedenken. Er is weinig parkeerruimte. Dat vind ik erg vervelend. Er is een heerlijke serre gebouwd. Wij gaan daar vaak zitten, dat vindt mijn man heerlijk. Wij hebben dan uitzicht op de tuin, dat vindt hij geweldig. Het is alleen jammer, dat het in de winter te koud is om daar te gaan zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.