Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda op 22 mei 2019

2.3
  • Dementie

Mijn moeder van 89 woont sinds januari 2018 in Savelberg. In eerste instantie was er weinig aan te merken op de verzorging. Inmiddels zijn we meer dan een jaar verder en holt de kwaliteit van de zorg achteruit. Veel wisseling van personeel, invalkrachten, geen of wisselende evv ers die niet reageren als je hen mailt over bepaalde zorgen die wij hebben. Leidinggevenden die slecht functionerende personeelsleden in bescherming nemen. Wij treffen mijn moeder meestal slecht verzorgd( lange vieze nagels,  haar verpest, kleding in vreemde kleurcombinaties) aan ergens op een toilet, die zij wel zelf kan vinden maar wij zij niet zelf afkomt. Haar “systeem” is meestal nat. Zij zit daar vaak volledig gedesoriënteerd te wachten tot iemand haar mist. En dat kan lang duren. En dan ook nog een wasmand vol met kleding die er na een dag slordig wordt ingegooid, vies of niet vies. Wij wassen zelf en dit blijft een bron van ergernis die onoplosbaar blijkt.  Wij overwegen haar te verhuizen naar een betere plek.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda

geplaatst op 24 mei 2019

Ik schrik heel erg van u reactie. We betreuren dit zeer en herkennen dit niet. Binnen Savelberg is er een systeem van continue meten van klanttevredenheid en daar krijgen we hele andere feedback.
We gaan dan ook heel graag in gesprek met u om samen deze situatie te bespreken en uiteraard te verbeteren. Ik nodig u uit om z.s.m. een afspraak met mij te maken.
Met vriendelijke groet Irene Feenstra, directeur Savelberg

Bent u of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.