Naar de navigatie Naar de inhoud

Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg

Verpleeghuis en verzorgingshuis

7
.5

uit 45 waarderingen

Informatie over

257 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
11 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

Niemand heeft tijd. met WLZ indicatie 4 zou je 2,5 uur zorg moeten krijgen. Savelberg besteed deze primair tussen 11:00 en 13:30. Als je vroeg wakker bent dan laten ze je aan je lot over. Inmiddels 8...

2.3
Lees meer
2 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Ben altijd tevreden geweest over de verzorging van mijn moeder. Maar na haar overlijden zou er contact opgenomen worden na 6 weken voor een evaluatie gesprek gesprek . Dit is nooit gebeurd en vind...

Reactie van/namens Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda

Dank voor uw waardering. Fijn dat u tevreden was over de verzorging van uw moeder. Wat enorm jammer dat dan de nazorg niet goed...
7.8
Lees meer
29 juli 2019 - Geplaatst door de redactie

Zeer betrokken, goed expertise, warme belangstelling: onze moeder is er helemaal thuisgekomen!Elke dag is zijzelf dankbaar hiervoor en voor de vrijheid die ze ervaart! En zodoende zijn wij dit ook!

Reactie van/namens Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda

Dank voor uw waardering! Dit is een mooi compliment voor de medewerkers van Savelberg. Ik zal het zeker aan hen overbrengen. MVG...
16 maart 2019 - Geplaatst door de redactie

Veel te veel wisseling personeel ,geen personeel in de nacht

Reactie van/namens Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda

Graag gaan we in gesprek met u om de feedback die u geeft meer duidelijk te krijgen voor ons zodat we kunnen verbeteren. Ik nodig...
2.2
Lees meer
7 maart 2019 - Geplaatst door de redactie

Warme sfeer, belangstellend, attent, geen onnodige inperking van de persoonlijke (bewegings)vrijheid, ruime informatievoorziening, een uitstekende oplossing voor mijn schoonmoeder die sinds een jaar...

Reactie van/namens Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda

Dank voor uw waardering! Dit is een compliment voor ons en dat is fijn om te ontvangen, MVG Irene Feenstra, directeur Savelberg
8.8
Lees meer
4 augustus 2018 - Geplaatst door de redactie

Betrokken medewerkers, ze kennen mijn moeder, prima cliëntportaal, goede sfeer, jammer dat er geen eigen sanitair is, mooie kamer

Reactie van/namens Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda

Dank voor uw waardering. Dat is een opsteker voor onze medewerkers.
8.7
Lees meer
19 juli 2018 - Geplaatst door de redactie Interview

Mijn vader zou op een bepaalde datum naar Savelberg gaan, maar we kregen een paar dagen van te voren te horen dat het naar een andere datum werd verplaatst. Dat vonden we slordig. Er werd vaak niet...

Reactie van/namens Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda

Dank voor uw waardering. Wat fijn dat de laatste levensfase van uw vader goed verlopen. Dat kunnen we maar 1 x doen en moet dus...
8.0
Lees meer
11 juli 2018 - Geplaatst door de redactie

Fijne mensen, die oog hebben voor mijn situatie en.klachten.Ik ben heel tevreden.

Reactie van/namens Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda

Dank voor uw waardering. Fijn dat u de persoonlijke aandacht als goed ervaart. Dat is een opsteker voor onze medewerkers. Dank...
7.8
Lees meer
25 november 2017 - Geplaatst door de redactie Interview

Er is een digitaal systeem, waar je tips kan doorgeven aan de instelling. Dit soort ideeën vind ik goed. In hun schrijven en houding vind ik ze heel erg open. De teamleider vind ik heel warm...

6.7
Lees meer
8 november 2017 - Geplaatst door de redactie Interview

Afspraken worden niet altijd nagekomen naar mijn idee. Ik heb bijvoorbeeld afgesproken dat het scheerapparaat van mijn broer na gebruik, weer netjes in de kast opgeborgen moet worden. Dat gebeurt...

7.7
Lees meer
20 september 2017 - Geplaatst door de redactie Interview

Het was altijd moeilijk om te communiceren. Er werden bijvoorbeeld dingen niet doorgegeven. Maar ze deden erg hun best in het verlenen van de zorg voor mijn vader. Bovendien waren ze heel vriendelijk...

Reactie van/namens Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda

Dank voor uw waardering. Fijn dat u over de zorg, de omgang, de accommodatie en de activiteiten tevreden bent. Communicatie is...
7.0
Lees meer
4 september 2017 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik kan heel gemakkelijk een afspraak maken. Maar de uitvoering is niet altijd zoals gewenst is. Ook trekken ze een eigen plan. De verpleegarts trekt bijvoorbeeld zijn eigen plan in tegenstelling tot...

Reactie van/namens Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda

Dank voor uw waardering. Samenwerken, onderlinge afstemming en het houden aan afspraken zijn onderdelen die ook wij belangrijk...
7.2
Lees meer
28 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie Interview

Het nakomen van afspraken vind ik soms een beetje moeizaam gaan. Het was bijvoorbeeld moeilijk om mij als eerste contactpersoon genoteerd te krijgen. De zorg die mijn oma krijgt vind ik goed. De...

Reactie van/namens Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda

Dank voor uw waardering. Fijn dat er veel goed gaat. Het nakomen van afspraken vinden wij ook belangrijk, dus daar zullen we...
7.7
Lees meer
24 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik vind de verzorgenden allemaal even goed, lief en aardig. Ik maak ze iedere dag mee. Ze zijn behulpzaam en er wordt naar mij geluisterd. Als ik ergens mee zit, krijg ik direct antwoord. Ik ben daar...

Reactie van/namens Zorgpartners Midden-Holland, Savelberg - Gouda

Dank voor uw waardering. Een pluim voor álle medewerkers en vrijwilligers van Savelberg. Dank u wel. Irene Feenstra, directeur
8.2
Lees meer
25 juli 2017 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik ben heel tevreden over de zorg die mijn moeder krijgt. Ik had geen betere plek voor haar kunnen bedenken. Ik vind alleen dat ze hier aan alle kanten aan het bezuinigen zijn. Ze zijn bijvoorbeeld...

8.0
Lees meer
21 juli 2017 - Geplaatst door de redactie Interview

Mijn man heeft alzheimer. Er wordt in het huis veel naar oplossingen gezocht om mijn man zich beter te laten voelen. Dat vind ik prima. Ik vind dat de verzorgenden heel lief en zorgzaam voor mijn man...

8.0
Lees meer
17 juli 2017 - Geplaatst door de redactie Interview

Er is steeds minder verplegend personeel op de werkvloer. Dat vind ik jammer. Zij kunnen de zorg niet aanpassen aan de behoeftes van mijn moeder. Als mijn moeder regelmatig naar de wc wil, kan dat...

5.8
Lees meer
14 juli 2017 - Geplaatst door de redactie Interview

Als wij iets aangeven, wordt er zeker iets mee gedaan. We worden netjes te woord gestaan. We kunnen ze altijd bellen en e-mailen. Dat vind ik heel fijn. Als mijn schoonmoeder de wens heeft om later...

7.5
Lees meer
14 juli 2017 - Geplaatst door de redactie Interview

Er is een cliëntportaal met alle afspraken en rapportages. Ik kan daarop zien dat gemaakte afspraken vastgelegd worden. Ik heb geen onvolkomenheden kunnen constateren. Ik ben meer dan tevreden over...

7.7
Lees meer
13 juli 2017 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik ben best tevreden. De verzorging is goed. De ene medewerker gaat voor zijn werk en de ander niet. Het gebouw is oud, maar mag wel wat vrolijker en huiselijker. De tuin is heel mooi.

7.2
Lees meer