Zorgpartners Midden-Holland, Slothoven

Poorthuisstraat 23 2861 DV Bergambacht
Deze locatie is onderdeel van Zorgpartners Midden-Holland

Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, Slothoven - Bergambacht op 8 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben mentor van de betreffende persoon. Het is voor mij ruim voldoende, maar zij verblijft daar nog heel kort. Ik vind dat er zeer goed wordt geobserveerd. Naar de obeservaties wordt gehandeld en verzorgd. Ze gaan aandachtig met haar om. In mijn beleving kennen ze haar. Naar mijn indruk voelt ze zich hier thuis. Ze zijn net bezig met een cliëntenportaal. Op dit moment is dit moeilijk om te realiseren. Maar ik vind het wel goed. Van het cliëntenportaal verwachten wij veel, maar we kunnen het nog niet bereiken. Ze luisteren naar wat je te zeggen hebt. Zo mogelijk brengen ze verandering aan in wat er aan feedback is gegeven. Het is er schoon en gezellig. Het enige nadeel op de verpleegafdeling is, dat ze een toilet en de douche moeten delen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, Slothoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.