Waardering van Zorgpartners Midden-Holland, Souburgh - Waddinxveen op 9 januari 2017 interview

7.2

Ze hebben aandacht voor mijn vrouw. Ze zorgen er voor dat ze er altijd netjes uitziet. Ze gaan goed met haar om. Mijn vrouw heeft moeite met het ochtendritueel. Ze proberen haar te helpen, zodat ze zich prettiger voelt. Ze laten haar in haar waarde. Dit gaat allemaal in goed overleg met mij. Ik volg haar dagen via het cliëntenportaal en als ik wat heb dan kan ik daar op reageren, daar luisteren ze dan ook naar. Het is een oud gebouw uit ongeveer 1970. Het is oubollig, maar het is er wel schoon. Er worden dagelijks activiteiten aangeboden. Mijn vrouw doet aan zoveel mogelijk activiteiten mee. Ik heb de indruk dat ze dat leuk vindt. Gezien de omstandigheden ben ik blij dat ze daar woont want ik kon het zelf niet meer aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland, Souburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.