Zorgpartners Midden-Holland, Vijverhof

Burgemeester van Dobben de Bruijnstraat 23 2411 AP Bodegraven
Deze locatie is onderdeel van Zorgpartners Midden-Holland

77 resultaten voor je selectie:

28 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: bejegening Kan beter: keuze kledingstukken bij elkaar

8.3
21 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de aandacht, liefde en zorg Kan beter: meer naar buiten en meer bewegen

8.7
19 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Snelle reacties op vragen, er wordt ook echt geholpen als dat nodig is en de lijntjes zijn kort. Kan beter: x

17 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijk, attent, goede verzorging. Respect voor mijn moeder Kan beter: Als er geen personeels gebrek zou zijn. Ook dat er meer activiteiten kunnen plaatsvonden. Komt door Covid

9.3
16 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De aandacht en zorgzaamheid voor de bewoners. Kan beter: De verdieping in de bewoner door een nieuwe of tijdelijke werknemer.

8.7
16 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat er goed naar de cliënt wordt gekeken en deze centraal staat in de behandeling. Kan beter: Het zou fijn zijn meer individuele activiteiten afgestemd op de cliënten.

9.5
16 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze zijn super lief en geduldig voor cliënte....... Kan beter: De manier waarop ze de cliënte laten douchen en/of inco- broekje laten dragen kan doortastender.

16 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: zeer tevreden over passie waarmee verzorgenden werken; ook het aantal activiteiten waarmee bewoners worden uitgedaagd

Gaat goed: Kan ik niet zeggen Kan beter: Geen idee

15 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alle medewerkers zijn begaan met hun cliënten Kan beter: Beter salaris

7.7
15 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: In het algemeen over de totale zorgverlening Kan beter: Zou het niet weten, het gaat prima zo.

8.5
15 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Persoonlijke aandacht, vriendelijkheid, inlevend in patiënt

9.3
15 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Persoonlijke verzorging Kan beter: Bewoner meer stimuleren/activeren voor zover mogelijk.

25 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Onze moeder heeft ruim 4 jaar op afdeling "Waterlelie" gewoond en heeft daar een zeer liefdevolle verzorging ontvangen. Iedereen is enorm betrokken bij de cliënt, alle disciplines! Gastvrouwen,...

25 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prima zorg en veel betrokkenheid

2 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bijna 4 jaar woonde mijn vrouw en onze (schoon) moeder op de afdeling Hoornblad. De activiteiten die werden georganiseerd en dan vooral het zingen waren momenten van groot plezier. Ook de mooie tuin...

9.7
31 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De Vijverhof (afdeling Hoornblad)heeft mijn moeder 5 jaar lang met heel veel liefde en zorg behandeld. We willen als familie dan ook onze hoogste waardering uitspreken voor al het zorgend personeel.

Filters