Waardering van ZorgSaam Bachten Dieke - Terneuzen op 1 augustus 2018 interview

De accommodatie is goed en ruim. Ik kan ook gemakkelijk de deur openen. Ik heb niet veel zorg nodig, maar de medewerkers gaan goed met mij om. Ze zijn altijd vriendelijk. Ik ga naar een zuster toe als er iets is of als ik een vraag heb. Ik had ze een keer nodig om mijn ogen te druppelen en ze deden dit dan voor mij. Ze komen de afspraken na. Ze noteren ook alles in de computer en iedere zuster kan dan zien wat ik heb.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZorgSaam Bachten Dieke - Terneuzen

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie waardering. Fijn om te lezen dat u de locatie, de aanpak en de zorgverlening zo waardeert. Daar doen we het uiteindelijk voor: tevreden bewoners. Wij geven uw waardering door aan de locatie. Een fijne dag gewenst.

Team Marketing & Communicatie
ZorgSaam Zorggroep Zeeuws-Vlaanderen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Bachten Dieke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.