Waardering van ZorgSaam Bachten Dieke - Terneuzen op 9 mei 2018 interview

5.7

Ik vind dat mijn moeder te weinig aandacht krijgt. Als ze belt om te plassen, duurt dat naar mijn mening erg lang voor dat er een verzorgende komt om haar te helpen. Dat vind ik niet leuk. Als ze bij mijn moeder komen, dan moet alles bij een aantal verzorgenden heel snel gebeuren. Ik vind dat ze hierdoor te weinig persoonlijke aandacht krijgt. Het eten van mijn moeder wordt vaak in de keuken gezet, waardoor ze in de keuken moet eten. Ze kan het namelijk zelf niet naar haar tafel brengen. Ik vind dat geen goede kwaliteit van leven. Er zijn een paar verzorgenden die soms even een praatje komen maken met mijn moeder. Dat vindt ze dan fijn. Het is een oud gebouw, maar ik vind het mooi centraal liggen bij het centrum. In de tuin is een mooie volière. In het huis is een winkeltje. Ik vind het prettig dat je daar wat boodschappen kan doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Bachten Dieke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.