ZorgSaam Bachten Dieke

Koninginnelaan 2 4532 BP Terneuzen
Deze locatie is onderdeel van ZorgSaam Wonen & Zorg

Waardering van ZorgSaam Bachten Dieke - Terneuzen op 6 juni 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze zijn altijd erg attent. Mijn moeder heeft volledige hulp nodig en dat doen ze heel erg goed. Als er iets is, nemen ze altijd contact met mij op. Ze zijn daarin op tijd. Dat vind ik wel prima. Het is een beetje een oud gebouw. Mijn moeder heeft een eigen kamer, maar daar kan ze alleen maar slapen. Ze hebben wel een gemeenschappelijke huiskamer. Ze eten en drinken daar met elkaar. Er zijn voldoende ramen, waardoor er genoeg daglicht binnenkomt. Door bezuinigingen zijn er verschillende mensen weg gegaan. Hierdoor komt er teveel werk op de schouders van het blijvend personeel. Zo is er nu weinig tijd voor activiteiten om met de mensen te doen en dat vind ik kwalijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Bachten Dieke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.