Waardering van ZorgSaam Coensdike - Aardenburg op 9 mei 2018 interview

6.2

Ik vind dat ze hier met te weinig gekwalificeerd personeel werken en met te weinig medewerkers. Ik vind dat dit invloed heeft op de zorg naar mijn moeder. Mijn moeder heeft wegloopgedrag en ze zijn niet in de gelegenheid om dit in de gaten te houden. Er zijn hele goede medewerkers bij. Die hebben niveau drie en ik vind dat die beter met dementie om kunnen gaan. Verder merk ik op dat er veel stagiaires werkzaam zijn. Er is ook veel wisseling in het personeel en ik vind dat dit voor onrust zorgt. Dit merk ik ook aan mijn moeder. Mijn moeder heeft zich vanaf dag een nog niet echt thuis gevoeld. Dat vind ik heel erg. De ene medewerker vind ik dit beter opvangen dan de andere medewerker. Ze laten haar kleine huishoudelijke taakjes doen en daar wordt ze rustiger van. Ik vind het moeilijk dat er zoveel wisseling in het personeel is en ik weet niet goed bij wie ik nu terecht kan met mijn vragen. Ik had een verzoek ingediend en ik zie dat daar nog niets mee gebeurd is. Dat vind ik heel jammer. Verder vind ik het hier netjes en zijn de kamers voldoende ruim.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Coensdike? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.