Waardering van ZorgSaam Emmaus - IJzendijke op 27 juni 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

De verpleging is soms goed en soms niet zo goed. De ene is heel vriendelijk en maakt een praatje (dat wat ik echt nodig heb) en de ander komt, zegt niks en slaat de deur weer dicht. Toch geef ik er een goed punt voor, omdat ze bereid zijn mij te helpen. De meeste gaan goed met mij om, zijn lief en zorgzaam. Er wordt goed naar mij geluisterd. Als ik ze nodig heb moet ik soms even wachten. Ik ga altijd naar beneden als hier iets te doen is. Het is er dan altijd gezellig. Mijn kamer is niet zo bijzonder, ik vind dat hij niet goed wordt onderhouden. Van mij mogen ze hem wel vaker schoonmaken dan de 1 keer per week. Hij is wel ruim genoeg, ik kan er met mijn rolstoel of rollator rond. Ik heb een mooi uitzicht op de ingang, altijd leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Emmaus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.