Waardering van ZorgSaam Emmaus - IJzendijke op 7 mei 2018 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er werken te weinig mensen. Als ik iets wil bespreken of iets wil vragen, is er geen tijd voor. Dat vind ik moeilijk. Er staat in de middag en avond 1 medewerker op een groep van 8 bewoners. Dat is echt te weinig, dat kan niet. De gemeenschappelijke woonkamer is erg klein. Er zijn geen ramen naar buiten, alleen een koepel waar licht doorheen komt. Mensen kunnen zo niet naar buiten kijken. Er is wel een mooie tuin, waar ze met mooi weer naar buiten kunnen. Mijn moeder heeft een eigen kamer, die best ruim is. De badkamer is ook prima. Ik vind het heel positief dat de medewerkers het gezellig willen maken voor de bewoners. Ze doen erg hun best, maar het ontbreekt ze aan tijd. Verslagen en rapportages gaan ten koste van de aandacht voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Emmaus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.