Waardering van ZorgSaam Emmaus - IJzendijke op 1 augustus 2018 interview

6.7

Het is afhankelijk van wie er op de dag werkt of de afspraken worden nagekomen of niet. Het zorgleefplan van mijn vader wordt niet altijd nageleefd. Hierin wordt aangegeven dat mijn vader op een bepaalde manier geschoren en behandeld moet worden en dit versloft op een gegeven moment. Ik moet dit iedere keer opnieuw aangeven. De omgang met mijn vader is ook wisselend. De vaste medewerkers weten precies hoe ze met mijn vader om moeten gaan, maar de stagiaires en uitzendkrachten weten dat niet. Mijn vader wordt hier onrustig van en hij raakt helemaal van slag. Er wordt ook niet altijd rekening met mijn vader gehouden. De ene medewerker laat hem alleen naar buiten gaan en de de ander laat dit niet toe. Er wordt wel naar mij geluisterd. Er wordt namelijk direct gereageerd en actie ondernomen als ik iets constateer of vraag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Emmaus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.