Waardering van ZorgSaam Emmaus - IJzendijke op 8 juni 2017 interview

5.0

Het ligt niet perse aan de verpleging, maar er zijn gewoon te weinig mensen. Ik krijg te horen dat mijn moeder niets meer kan, maar als ik kom, dan wordt er gezegd dat ze alles nog kan. De verpleging zet mij op een dwaalspoor. De bewoners zitten op een afdeling zonder ramen, ze zitten gewoon tussen vier muren en worden in een hoekje gezet, ik vind dat niet kunnen. De toegang naar de afdeling is dicht. Er kan nu niet meer naar buiten gekeken worden want er zijn geen ramen. Het is gewoon tijdsgebrek er wordt niets meer met de mensen gedaan. Ze zitten aan de tafel elkaar aan te kijken zonder met elkaar te praten. Ik wil heel graag iets voor mijn moeder doen maar dat blokkeren ze. Ik wil graag helpen met eten geven maar dan word ik weggestuurd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Emmaus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.