Waardering van ZorgSaam Emmaus - IJzendijke op 27 juni 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb niet zo vaak afspraken, de zuster maakt ze als ik bijvoorbeeld de dokter nodig heb. Zij zorgen dat ik dan klaar ben om hem te ontvangen. De verplegers doen enorm hun best. Ze gaan liefdevol met mij om en geven mij af en toe een knuffel en dat vind ik fijn. Ze zijn aardig en behulpzaam. Ze luisteren als ik iets vraag. Ik vind het wel jammer dat er niet net als vroeger meer in de middag te doen is. Bijvoorbeeld bingo doen ze niet meer en dat mis ik. Van mij mogen er meer activiteiten georganiseerd mogen worden. Ik vind de openheid van deze accommodatie fijn. Ik vind het ook fijn als er mensen komen om een praatje met mij te maken, bijvoorbeeld voor een interview. Mijn kamer kamer is prettig en geeft mij privacy. Hij is groot genoeg en kijk uit over de ingang van de zorginstelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Emmaus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.