Waardering van ZorgSaam Emmaus - IJzendijke op 4 juli 2017 interview

7.5

Ik zou de afdeling van mijn moeder zeker aanbevelen. Als ik op vakantie ging, gaf ik aan de verzorgers door de ze mijn zoons moesten bellen als er wat aan de hand was. Ik kwam erachter dat ze mij toen toch een paar keer hadden gebeld. Dat vond ik wel heel vervelend. De verpleging gaat heel goed. Ze doen wat ze kunnen en ze zijn ontzettend lief voor mijn moeder, ondanks dat zij weleens lastig kan zijn. Het gebouw is verbouwd, maar wel klein en heel donker. Er zijn geen ramen in de huiskamer en dat vind ik jammer. Ze hebben wel een uitbouw met glas, maar dat is heel klein. De omgeving vind ik wel goed. Het staat op een rustige plek. Ik ben ontzettend blij met de mensen die hier werken. Ze zorgen heel goed voor mijn moeder en dat vind ik het belangrijkste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Emmaus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.