ZorgSaam Vremdieke

Irisstraat 30 4542 EE Hoek
Deze locatie is onderdeel van ZorgSaam Wonen & Zorg

Waardering van ZorgSaam Vremdieke - Hoek op 6 juni 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De verzorging is fantastisch. Er komt voor de verzorging teveel op hun schouders. Ze moeten koken, de kamers schoonmaken en dat vind ik niet passen voor het verplegend personeel. Mijn moeder vindt het fijn om lang op bed te blijven liggen. Nu mag ze langer op bed blijven liggen. Ze zijn als groep van het personeel bij elkaar gekomen met de arts om te kijken hoe ze het konden oplossen. Het is een heel goed initiatief van hen geweest. Ze zien uit hunzelf wat de bewoners nodig hebben. Dat is een teken dat ze de bewoners goed in de gaten houden. Ze lopen de benen uit het lijf om het de bewoners naar de zin te maken. Mijn moeder heeft een hele mooie kamer en als groep hebben ze ook samen een woonkamer. Ze hebben in die woonkamer een tovertafel waarop ze spelletjes kunnen doen. Zo gauw er iets met mijn moeder is, bellen ze mij direct op en dat vind ik heel belangrijk. We zijn heel tevreden over het huis, alleen is er personeelstekort. Daardoor hebben ze minder tijd voor de mensen. Ze proberen wel om tijd te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Vremdieke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.