ZorgSaam Antonius

Pastoor Versterplein 1 4587 CW Kloosterzande
Deze locatie is onderdeel van ZorgSaam Wonen & Zorg

Waardering van ZorgSaam Antonius - Kloosterzande op 6 juni 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Afspraken maken mijn kinderen en de zusters zorgen dat ik klaar sta. Je hebt veel verschillende type zusters hier. Gemiddelde zuster luistert en heeft tijd voor mij. Als ik moeilijkheden heb kan ik er tegenaan leunen. Er zijn veel lieve mensen hier. Het is zonde dat de zusters minder tijd te besteden hebben. Het is zo belangrijk dat ze de tijd voor je nemen en je wat verwennen. De personen die dat deden gaan langzaam aan hier weg. Omdat het niet meer kan. De bewoners zijn ook fijn, we kennen elkaar. We gaan regelmatig naar buiten. Er zijn veel activiteiten bingo, biljarten en kaarten. Door mijn beperkingen ben ik meer beholpen met gezellige praatjes, ik kan aan activiteiten moeilijk deelnemen. De kamer is fantastisch, groot en privé. Ik ben een positieve, tevreden bewoner.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Antonius? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.