ZorgSaam Antonius

Pastoor Versterplein 1 4587 CW Kloosterzande
Deze locatie is onderdeel van ZorgSaam Wonen & Zorg

Waardering van ZorgSaam Antonius - Kloosterzande op 8 juni 2017 Interview

Dementie

Ik ben de contactpersoon voor mijn moeder. Op dit moment zitten ze in een noodgebouw, meestal is het in de zomer te warm, maar dat komt door het platte dak. Er is wel een airco maar dat voldoet niet echt. Dat gaat nog ongeveer twee jaar duren, dan is het nieuwe gebouw klaar. Er is altijd voldoende aandacht van de medewerkers en ze doen erg hun best. Ik vind dat ze degene die ze aandacht moeten geven ook altijd aandacht geven. Als er iemand echt een probleem heeft, dan grijpen ze direct in. De omgang van de medewerkers is verschillend per persoon. Over het algemeen is het niet slecht. Dat kun je ook merken als er invallers komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Antonius? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.