ZorgSaam Antonius

Pastoor Versterplein 1 4587 CW Kloosterzande
Deze locatie is onderdeel van ZorgSaam Wonen & Zorg

Waardering van ZorgSaam Antonius - Kloosterzande op 6 juni 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb het hier echt naar mijn zin. De belangstelling en de vriendschappen onder elkaar vind ik heel belangrijk en dat gebeurt hier ook echt. De kamer is groot genoeg, misschien als de nieuwbouw gereed is krijg ik iets groters, maar ik zie wel. Het is goed nu. In de kamer zit ook een keukenblokje waar je zelf een kopje thee of koffie kan zetten. Ik heb eigen meubeltjes meegenomen. Met de rollator kan ik overal gemakkelijk bij. Ik heb echte vriendschap met de zusters, ze geven aandacht en hebben tijd. Elke week is er een dienst hier in huis in het restaurant. Ik waardeer het leven zeer, na zoveel voorspoed maar ook tegenspoed zoals de watesrnoodsramp, waarbij we alles kwijt raakte maar gelukkig niet ons leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Antonius? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.