ZorgSaam Antonius

Pastoor Versterplein 1 4587 CW Kloosterzande
Deze locatie is onderdeel van ZorgSaam Wonen & Zorg

Waardering van ZorgSaam Antonius - Kloosterzande op 6 juni 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn kinderen regelen voor mij de afspreken, de zusters zorgen dan dat ik op tijd klaar sta. Ze zijn hier voor mij goed, over het algemeen heel zorgzaam. Ze hebben het druk hier. De ene persoon staat direct voor je klaar en de andere zegt ik heb nog zoveel te doen. Daarom vraag je aan de een ook iets makkelijker dan aan de ander. Over het algemeen luisteren ze prima. Reacties zijn niet altijd fijn, maar dat kan ook liggen aan mijn manier van vragen. Voor mij valt het zwaar dat ik mijn eigen huis gebleven, en in die omgeving ook gaan wonen. Daar was helaas geen plaats. Sommige zusters doen hun best om mij een thuis gevoel te geven. Er worden veel activiteiten georganiseerd en komen ze mij vragen en halen. Het is ook fijn dat de buurvrouw regelmatig komt praten en met mij gaat lopen. Met mijn kamer ben ik tevreden. Hij is fatsoenlijk en schoon. Dat doen ze dagelijks.Ik heb een eigen badkamer en die is helaas niet zo groot. Maar nog even en dan gaan we naar andere kamers. Ik ben wel blij dat ik de zorg bij me heb, ik kan helaas niet meer zelfstandig wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Antonius? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.