Waardering van ZorgSaam De Blaauwe Hoeve - Hulst op 8 mei 2018 interview

De medewerkers sluiten heel erg aan bij de persoon die mijn schoonmoeder is. Ze houden de humor er in en ze zijn heel erg geïnteresseerd in haar verleden. Daar spelen ze op in. Voor zover mogelijk, houden ze zoveel mogelijk rekening met haar. Ze verzinnen allerlei klusjes voor haar en dat vindt ze ook leuk om te doen. Ik vind de medewerkers heel erg betrokken en er is veel aandacht voor mijn schoonmoeder. Ze doen er echt alles aan om het mijn schoonmoeder zo aangenaam mogelijk te maken. Ze is een echt buitenmens en ze regelen zoveel mogelijk dat ze buiten kan zijn. Alleen met bepaalde spitsuren en 's avonds vind ik dat er te weinig personeel is. Er is wel veel ondersteuning van vrijwilligers. Het zou eigenlijk zo niet horen, maar ik ben er wel tevreden over. Er wordt hier veel gewerkt met familienet, een digitale omgeving. Ik kan alles wat er met mijn schoonmoeder gebeurt, inzien en er worden foto's geplaatst van bijvoorbeeld activiteiten. Als ik vragen heb, kan ik dat via de app doen. Andere familieleden kunnen dit meelezen. Het is heel transparant.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam De Blaauwe Hoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.