ZorgSaam De Blaauwe Hoeve

Truffinoweg 2 4561 NT Hulst
Deze locatie is onderdeel van ZorgSaam Wonen & Zorg

Waardering van ZorgSaam De Blaauwe Hoeve - Hulst op 10 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Als ik ergens een opmerking over maak, wordt hier vervolgens echt iets mee gedaan. Ook over hun behandelwijze wordt door het verplegend personeel goed en eerlijk naar mij toe gecommuniceerd. Ik merk overigens dat niet alle communicatie even goed verloopt, want gewijzigde tijden van reeds gemaakte afspraken worden niet altijd even correct aan mij doorgegeven. Ik denk dan ook dat het een goed idee zal zijn wanneer de algemene agenda, ook wel de familieagenda genoemd, door het personeel wekelijks wordt bijgehouden. Want dit gebeurt nu niet en daarom gaat er naar mijn mening in de onderlinge communicatie nog wel eens wat mis. Ook de accommodatie kan wat mij betreft worden verbeterd. Er zijn nu slechts twee douches en twee toiletten voor een groot aantal personeelsleden en bewoners aanwezig. Dat vind ik te weinig en dus erg vervelend. Als ik iets mankeer wordt er een po stoel op mijn kamer gezet, maar ik vind dit nu niet bepaald fris. Dit komt dan ook bepaald niet de kwaliteit van mijn leven ten goede.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam De Blaauwe Hoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.