Waardering van ZorgSaam De Blaauwe Hoeve - Hulst op 28 juni 2017 interview

7.7

Ik ben heel tevreden over deze instelling. De verpleging heb ik bijna nooit nodig, maar als ik ze nodig heb, dan zijn ze er. Twee weken geleden sliep niemand bij mij en ze hebben toen mijn alarminstallatie gecontroleerd. Die was helemaal in orde. Dit was mijn voorzorgsmaatregel. Ik woon in een appartement en kook nog zelf. Als dat niet meer lukt kan ik kiezen om eten te laten brengen of naar het restaurant te gaan. Ze organiseren veel leuke activiteiten zoals bingo, zang en kaart wedstrijden. Zelf heb ik nog een moestuin hier een eindje vandaan. Ik ben hier zeer tevreden en woon hier twee jaar. Het ziet er hier netjes en verzorgd uit. Er zijn hier voorzieningen in de buurt zoals apotheek, artsen enzovoort.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam De Blaauwe Hoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.