Waardering van ZorgSaam De Blaauwe Hoeve - Hulst op 9 mei 2018 interview

Ik merk hier een werkdruk op. Er zijn vaste medewerkers die uitvallen en dan komen er uitzendkrachten. Dit heeft verder geen effect op de zorg die mijn vader krijgt. De medewerkers gaan op een natuurlijke manier met hem om en ze pakken hem op de juiste manier aan. Ik ben er gerust op dat hij hier in goede handen is. Ik vind wel dat er verschil zit in de omgang van de medewerkers. Er zijn medewerkers bij die beter verbinding met mijn vader kunnen maken. Op het moment dat hij ergens geen zin in heeft, dan respecteren ze dat. Mijn vader doet met regelmaat mee aan activiteiten. Ik vind het ook fijn dat we, als familie, ten alle tijden kunnen binnen lopen. Ik vind de lijnen hier erg kort en dit vind ik erg prettig. Verder zijn alle voorzieningen aanwezig, zoals een restaurant, sportvoorzieningen, een kapster en winkeltjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam De Blaauwe Hoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.