Waardering van ZorgSaam De Blaauwe Hoeve - Hulst op 19 juli 2017 interview

8.5

Ik vind dat de medewerkers zich heel goed aansluiten aan de belevingswereld van mijn moeder. Ondanks de bezuinigingen en minder personeel op de werkvloer, wordt de juiste zorg op maat gegeven. Ik ben blij dat de medewerkers mijn moeder blijven stimuleren om haar zo veel mogelijk zelfstandig te houden. Daar ben ik tevreden over. De communicatie met de verzorging verloopt goed. Als er dingen zijn die ons storen, wordt dit besproken en er wordt samen naar een oplossing gezocht. Ik vind dat de hygiëne in het gebouw iets beter moet. Ik vind dat er veel leuke activiteiten georganiseerd worden. Er komt regelmatig een aai hond langs. Buiten het huis worden ook allerlei activiteiten georganiseerd zoals zingen en gym. Ik vind dat mijn moeder heel leuk wordt beziggehouden. Daar ben ik blij mee. In het gebouw is een kapper, een klein winkeltje, een brievenbus en ze hebben een dierenpark. Ik vind het heel fijn dat alle voorzieningen aanwezig zijn. Ze hoeft dan niet meer de stad in. Veder wordt op het familienet, een digitale omgeving, berichten en foto's van de speciale momenten geplaatst. Dat vind ik heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam De Blaauwe Hoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.