ZorgSaam De Blaauwe Hoeve

Truffinoweg 2 4561 NT Hulst
Deze locatie is onderdeel van ZorgSaam Wonen & Zorg

Waardering van ZorgSaam De Blaauwe Hoeve - Hulst op 21 juli 2017 Interview

Ik vind dat er net iets te weinig verplegend personeel is. De verzorging die mijn moeder krijgt van de verzorgers, is uitstekend. Ik vind dat ze enorm fijn met haar om gaan. De bejegening is fijn en ze proberen het mijn moeder zo goed mogelijk naar de zin te maken. Ze zijn enorm flexibel om de onrust van mijn moeder weg te nemen en ze proberen daar van alles in uit, in samenspraak met de arts en de familie. Dat vind ik super. Ik heb aangegeven dat ik altijd gebeld wil worden als er iets verandert of belangrijke dingen met mijn moeder zijn. Ze bespreken alles met me en ik vind ze daar enorm open in. Het gebouw is goed en rolstoel toegankelijk. Ze hebben een huiskamer met deuren naar een afgesloten tuin op deze afdeling. Als mijn moeder naar buiten toe wil, dan kan dat. Wat mij opvalt, als de medewerkers op hun kantoor zitten, dat ze geen overzicht hebben op de bewoners. Dat is niet iets waar ze zelf iets aan kunnen doen, er zitten geen ramen in deze ruimte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam De Blaauwe Hoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.