Waardering van ZorgSaam Binnenstad Hulst - Hulst op 7 mei 2018 interview

7.2

De zorgafspraken gaan altijd goed, maar de overige afspraken vind ik wat minder gaan. De verzorging vind ik heel persoonsafhankelijk, er zitten naar mijn idee goede medewerkers bij en minder goede. Ik zou het fijn vinden als de medewerkers wat meer tijd zouden steken in het laten bewegen van mijn moeder en de activiteiten. Ik heb een goed contact met mijn contactpersoon, als er iets met mijn moeder is, dan word ik direct op de hoogte gebracht. Het is hier kleinschalig en daarom heerst er een huiselijke sfeer. De bewoners kunnen buiten op het terras gaan zitten. Mijn moeder slaapt alleen maar op haar kamer, dus wat dat betreft voldoet het aan de eisen. Mijn moeder zoekt de gezelligheid van de andere bewoners graag op. Af en toe wordt ze voor de televisie gezet, maar dat vind ze niet erg. Er wordt elke dag vers gekookt en mijn moeder vind dat lekker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Binnenstad Hulst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.